Saturday, June 20, 2009

bsyukur.....bagikan mimpi jadi nyata.....

salam smua....kepada smua follower ku...huhuhu...bukan pe,aku just nk kgsi bite gmbira yg aku dpt bper ari br nie...mmg this weekku rskan cm mpi n mpi tu jd kyataan...erm ape bnder tu...ni la ku nk kgsi nie...suspen nie...jeng...jeng....hehehe...tpat jam 12.30tghari, result dpli ku kluar pd 18hb...pe g ku pn debar gler..dr mlm g ku xleh pjam mt..htung nsib dri kononnyer...bgai nk gugur jntung nie...xleh nk citer la cmner rs....erm...abg iparku(sabudin)bsemagat nk check result dpli ku...yelah msuk nie dh 3x ku apply p xe pn yg dpt...intview sokmo...p tarikh keramat tu akn jd ingatan ku slama-lamanya...aku xkn luper pnyer...ia tlah ubah idupku...ku rskan bgai dihidupkan kmbali kerana x nie ku bjaya dterima tok dpli...yaallah ku xth cmner nk ckp...mmg speechless thap dewa...airmata xyah citer la...mencurah2...mmg ku bersyukur sgt2..ku rskan ku la yg pling btuah...skrg nie pn cm mpi g nie...ku rskan pgorbanan ku slama ni tbalas...org pling hapy of coz mk ku..coz dia mmg nk aku jd guru...finally aku dpat makbulkan impian mk ku...insyaallah....kalo xde aral mlintang 2hb julai nie ku kn dftar kt upsi,tnjung malim...huhuhu...duk perak la kita....hahahaha...korang smua doakn lah pgajianku yg slama stahun ni...amin....

No comments:

Post a Comment